Produktów: 0 szt.
Koszyk jest pusty
FAQ

Produkty oznaczone logiem Szybkiej wysyłki znajdują się fizycznie w naszym magazynie. Inne produkty mają określony czas realizacji - jest to przewidywany termin, w jakim możemy ściągnąć produkt od jednego z naszych dostawców. Zakup prenumeraty lub preorderu oznacza natomiast, że produkt jest dopiero zapowiedziany i zostanie wysłany po wypuszczeniu go na rynek.

Wszystko zależy od terminu kolejnej dostawy. By otrzymać szczegółowe informacje, najlepiej skontaktować się z nami mailowo na adres: yatta@yatta.pl. Niestety nie zawsze jesteśmy w stanie podać dokładną datę, gdyż zależy to także od dostępności danego produktu u naszego dostawcy.

Na stronie niedostępnego produktu znajduje się informacja: „Ten produkt jest aktualnie niedostępny. Jeśli chcesz wiedzieć o jego ponownym pojawieniu się w naszej ofercie kliknij w ikonkę znajdującą się po prawej stronie bądź tutaj. Powiadomienie o powrocie tego produktu do naszej oferty otrzymasz drogą mailową”. Postępując zgodnie z instrukcjami otrzymamy informację o interesującym nas produkcie.

Po sfinalizowaniu zamówienia wyświetlą się dane do przelewu. Płatności można dokonać bezpośrednio na nasze konto (przelewem bankowym albo na poczcie) oraz za pośrednictwem PayU albo PayPal. Przy wyborze płatności błyskawicznych (PayU, PayPal) naliczana jest dodatkowa opłata manipulacyjna, której wysokość jest podana przed wybraniem danej opcji. Księgowanie płatności wykonanej przez PayU lub przez PayPal następuje automatycznie od razu po dokonaniu płatności. Wybierając przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto nie jest naliczana żadna dodatkowa opłata z naszej strony, ale księgowanie takiej wpłaty następuje zazwyczaj dopiero na następny dzień roboczy po wykonaniu przelewu. Prosimy o zwrócenie uwagi na tytuł przelewu, ponieważ błędne zatytułowane płatności wydłużają proces ich księgowania. 

Możliwa jest także płatność u kuriera, listonosza lub w paczkomacie podczas odbioru paczki. Jest to wysyłka za pobraniem i aby się zdecydować na taką formę płatności, należy przed sfinalizowaniem zamówienia wybrać odpowiednią opcję wysyłki.

Preorder to forma zamówienia przed premierą rynkową produktu. Płynące z niej korzyści to często mniejsza cena, pierwszeństwo otrzymania produktu czy możliwość otrzymania produktu limitowanego. Oczywiście czas oczekiwania na tego typu przedpłacony produkt jest wydłużony i niezależny od nas, lecz od producenta, który może zmienić datę premiery.
Prenumerata jest formą zamówienia naszego magazynu bądź komiksów, które ukazują się cyklicznie. Polega na przedpłaceniu całości kwoty za dane produkty, by otrzymywać je w momencie ich premiery. Zaletą tej formy zamówienia jest oszczędność oraz pierwszeństwo w otrzymaniu danego produktu.
Magazyn będzie wysyłany cyklicznie, z premierą każdego kolejnego numeru „Otaku”.

Istnieje taka możliwość, wiąże się ona jednak z podwójną opłatą za wysyłkę. Niektóre produkty (np. preordery), na które czas oczekiwania jest wydłużony automatycznie dzielą zamówienie na dwie części, lecz i w tym wypadku należy opłacić wysyłkę każdego z przedmiotów.

Należy nas o tym jak najszybciej poinformować, najlepiej poprzez zamieszczenie komentarza do zamówienia. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, możemy dokonać zmiany adresu wysyłki. Niestety niemożliwa jest zmiana adresu już po wysłaniu zamówienia.

Podczas składania zamówienia, w koszyku należy zaznaczyć formę wysyłki: „Wpłata na konto + odbiór osobisty” i wybrać jeden ze sklepów stacjonarnych, w których można dokonać odbioru. Wszystkie zamówienia internetowe realizowane są przez nasz magazyn centralny, dlatego najpierw wysyłamy maila informującego o zapakowaniu zamówienia, a po 1-2 dniach roboczych informację od wybranego sklepu stacjonarnego, że zamówienie jest już przygotowane do odbioru. Aby odebrać zamówienie, należy podać obsłudze sklepu numer zamówienia. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia internetowego na miejscu.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Godziny funkcjonowania infolinii oraz otwarcia naszych sklepów stacjonarnych znajdują się na stronie O NAS.

Przy produktach, które można zamówić w opcji preorderu zawsze widnieje informacja, kiedy najwcześniej można spodziewać się dostawy. Po zakupie produktu, informacja ta jest także podana w zakładce „Moje Preordery” (po zalogowaniu się na stronę, widoczny w kolumnie po prawej stronie). Prosimy pamiętać, że jest to orientacyjny termin od zagranicznego dostawcy i może ulec zmianie.

Status wysyłki zmieni się w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Wszystko zależy od czasu trwania operacji bankowych.

Koszt dostawy zależy od wybranej formy wysyłki i zmienia się on w zależności od typu/wielkości/ilości produktów. Ostateczny koszt dostawy podany jest w koszyku podczas wyboru opcji wysyłki zamówienia. Więcej na temat opcji dostaw oraz ich kosztów znajduje się na stronie DOSTAWA.

Prenumeraty wysyłane są w pierwszej kolejności w dniu premiery danego tomu. Prenumeratorzy mają możliwość skorzystania z darmowej wysyłki (listem zwykłym priorytetowym), często także otrzymują dodatki przygotowane specjalnie do prenumerat.

Przy każdym produkcie podany jest orientacyjny termin realizacji. Podczas składania zamówienia przedstawiany jest przewidywany termin wysyłki zamówienia. Dokładamy starań, aby zamówienia realizowane były możliwie najszybciej, ale w razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu mailowego lub w komentarzu pod zamówieniem.

Należy jak najszybciej skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez komentarz do danego zamówienia.

Po zalogowaniu się na stronę, w górnej części strony jest zakładka „Program partnerski”. Tam można wybrać, na co chcemy wymienić punkty – możemy wybrać rabat bądź nagrody rzeczowe. Na dole strony znajduje się regulamin programu partnerskiego, z którym należy się zapoznać.

Karta podarunkowa uprawnia do wykorzystania rabatu na produkty z asortymentu Yatta.pl. Kartę podarunkową można wykorzystać podczas zakupów internetowych (należy wtedy wpisać kod z karty w koszyku) lub przy zakupach w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Regulamin kart podarunkowych znajduje się tutaj.

W chwili obecnej nie realizujemy zamówień z wysyłką poza granice Polski.

Można wysłać maila na adres: yatta@yatta.pl, ale najlepiej i najpewniej jest napisać komentarz do swojego zamówienia bądź skontaktować się z nami telefonicznie (nasz numer to 22 487 54 77).

Po finalizacji zamówienia wyświetlą się wszystkie niezbędne dane do przelewu. Można je także znaleźć później wchodząc w szczegóły danego zamówienia.

By odebrać towar osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, należy najpierw opłacić zamówienie, wpłacając należność na konto, a następnie poczekać na zmianę statusu swojego zamówienia oraz komentarz, iż zamówienie zostało przygotowane do odbioru. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia internetowego w sklepie podczas odbioru towaru.

PayU jest serwisem zajmującym się obsługą finansową (pośrednictwem finansowym) w zakresie transferów pieniężnych przesyłanych pomiędzy kupującym a sprzedającym za pośrednictwem internetu. Pozwala on na szybkie i wygodne dla klienta dokonywanie płatności za zakupione towary. Płatności wykonywane za pośrednictwem PayU księgowane są u nas automatycznie natychmiast po dokonaniu opłaty. Za usługę pośrednictwa naliczana jest opłata manipulacyjna (której wysokość podana jest przed wyborem sposobu płatności).

Prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@yatta.pl. W mailu należy zawrzeć numer zamówienia, opis sytuacji oraz (jeśli to możliwe) zdjęcia ilustrujące wadę towaru. W zależności od sytuacji, nasz Dział Obsługi Klienta poinstruuje o dalszym postępowaniu. Na rozpatrzenie reklamacji mamy maksymalnie 14 dni.

W ciągu 14 dni od otrzymania towaru można skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się tutaj.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij tutaj jeśli nie chcesz więcej wyświetlać tego komunikatu.