REKRUTACJA: Pracownik działu obsługi klienta w sklepie internetowym yatta.pl
Dodany przez: Naq - 2018-07-01 00:00:00 - 271 unikalnych wyświetleń;
Stanowisko:
-
Pracownik działu obsługi klienta w sklepie internetowym yatta.pl
- kompleksowa obsługa klienta przy zachowaniu standardów firmy
- obsługa mediów społecznościowych
- komunikatywność
- sumienność i punktualność
- dobra organizacja pracy
- wykształcenie min. średnie
- zainteresowanie mangą, anime, komiksem i popkulturą
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży stacjonarnej/internetowej
- pracę od poniedziałku do piątku w biurze zlokalizowanym w Warszawie
- stabilne zatrudnienie
- satysfakcjonujące wynagrodzenie
- zniżki pracownicze
- możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
- pracę w młodym, dynamicznym zespole i przyjaznej atmosferze
- umowa zlecenie / umowa o pracę
Zgłoszenie musi zawierać formułę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)."
Zgłoszenia nie spełniające powyższych wymogów nie będą rozpatrywane.